topbella

Thursday, October 28, 2010

Pagi Hari Jumaat

Salam semua..selamat hari jumaat  semua rakyat Malaysia dan kepada semua yang menetap di bumi Allah ni....dah breakfast ke??....pagi hari jumaat aku breakfast kuih-muih yang dibeli seringgit di kedai makcik yang selalu pagi-pagi makcik tu akan bersemuka denganku...dan nasi lemak+ayam masak merah+telur mata kerbau....wahhhh lapaq giler aku hari....banyak sungguh aku menu yang aku masukkan ke dalam perut ku ini...dan lagi,selain daripada itu,akibat semalam aku tido agak lewat dan menelan beberapa pil-pil actifast supaya aku dapat melelapkan mataku ini,,pagi ni mula la mengantok...justeru itu aku bertekad untuk membeli sebungkus nescafe ais kurang manis satu...hahahahahaha....(my favourite).....lets my pic story more than more...(ciplak messyaien)



Bila mata sudah mengantuk panggil la nescafe....

Nasi lemak yang amat-amat menyelerakan pada setiap mata yang memandang...

Nasi lemak yang telah digaulli dengan ayam masak merah+telur mata  kerbau...
yummmmyyyyy....


Diingatkan bahawasanya makanan-makanan yang terhidang di atas akan mnyebabkan mata anda memanggil bantal...so be careful taw....thanks a lot for looking my breakfast menu aku...sayang u all semua...
**SEKIAN**


0 comments: