topbella

Wednesday, October 27, 2010

Mengantuk Giler

Salam semua..selamat petang semua sayang-sayang sekalian..dah kenyang ker? mestila dah kenyang kan...semua dah lunch....ermmm hari ini macam besa la p ofis kesayanganku ni...argghhhhh pagi-pagi lagi dah mengantuk....rasanyer dah tdoq awal dah semalam..pukul 12 jer aku dah terbang kemana hala dah,,,tapi ya tuhan mengantuk ya amat ni....hari ini lepas makan bersama-sama my partner...dok sekejap kat atas kerusi,,belek-belek laptop....then fuhhhh mata trus menjadi berat,dah macam ada bom atom dah pecah atas mata ni.....apa tunggu lagi,aku pun turutkan kemahuan mataku ini,,..aku pun ZzzzzZZZZzzzzzZZZZzzzzzzz......(fuh best giler dapat tido)....
Tapi tengok-tengok dah lama jugak la aku tdo....smpai staff yang kat belakang aku  masuk dapur pun aku xsedar...tgok la muka yang xckup tdo...dah macam kerang busuk...!!!!(bib..bib...bib)




Hari ni aku tak pakai baju ni pun...juz ade gmbaq ni yang menunjukkan muka mengantuk aku nii....Lepas tu,buat-buat la p belakang..minum ayaq...nasib baik dah sedar dari lamunan mengantuk ku...dah semesti la aku mengantuk bangat,,keje xde,,dah bosan berfacebOOK,berblOg...ape lagi mengantuk pun mnyusul la...bila la aku akan dapat tido yang lena-selenanya...arggghhhh...anyway thanks gOd sebab kejutkan aku..kalau tak bos nampak aku tdo tadi...fuhhhh kene marah mampos..nanti satu ofis taw...malu giler...ermmm harap-harap ahari yang mendatang ni janganla bagi diriku tertido lagi...mengantuk macam mana pun,,Allah tolong la kuatkan mataku untuk bertahan sampai la pukul 5.30 petang....AMIn....tq kerana sudi bace...luahan hati ku...huhu...sayang u all lah...

0 comments: