topbella

Wednesday, October 27, 2010

Hari ini

Salam semua..selamat pagi semua sahabat-sahabat+rakan-rakan+teman=teman..dah kenyang ker? mestila dah kenyang kan...semua dah breakfast kan....ermmm hari ini macam besa la p ofis kesayanganku ni...nak taw x kenapa aku buh nama blog ni bungaku inspirasiku...sebab aku ni xcited la dengan semua benda yang ade bunga-bunga..hampir kesemua barang-barang aku mesti ade bunga...dan sebenarnye aku ni suke mengumpul baju-baju..dah banyak dah baju-baju yang aku beli,,,sampai kene marah dengan family...hihhihihihi....tapi xper marah-marah pun dapat duit jugak..best...selain suke kumpul baju-baju,aku jugak sekawg ni tengah nak kumpul tudung pulak...ermmm nanti baju banyak,,tapi tudung xde yang match dengan baju...nanti aku usahakan hobi mengumpul tudung pulak ae..then** teruskan melihat aksi-aksi di bawah...pinjam ayat messyaien jap..(biar gambaq yang stOry semuanya)......



Aku ni terlampau xcited bile nampak barang yang bunga-bunga ni....
(xpecially baju)

 Hubby cakap kalau buat muka macam ni nampak bulat jer...b suker...
(mmg muka bib ni bulat pun)

 Sempat lagi snap masa dok nunggu pintu ofis bukak da....
(sapa suruh mai awai sangat)


Sayang u all smua..thanks sebab sudi melihat gambaq yang tah pe2 tah ni..
**SEKIAN**



0 comments: