topbella

Monday, November 1, 2010

Semalam

Salam semua..selamat menghitung hari untuk perayaan Deepavali kepada semua yang menetap di bumi Allah ni dan of course la pada rakyat yang memegang status kewarganegaraan I.N.D.I.A @mix@ apa jua status anda,anda berhak untuk mnyambut perayaan ini....selagi anda menetap di Malaysia...kerana 1 Malaysia....semalam aku telah mengikut suatu events terbesar yang pernah big family aku jalani...first time la katakan,dalam sejarah my family ade yang ada pergi menunaikan rukun islam yang kelima....iaitu menunaikan H.A.J.I.....

Alhamdulillah dengan berkat kesabaran tok dan wan aku,berkat doa-doa dari semua kaum kerabat xpecially anak-anak tok dan wan aku,yang sentiasa memohon agar dimakbulkan permintaan ini...Akhirnya pada 31/11/2010 maka berlangsung la keberangkatan wan dan tok aku ke kelana jaya....
(so gmbar-gambar ini la yang berkesempatan disnap dan yang akan menceritakan selok belok perjalanan semalam..)




Pada pukul 6.30 pagi,upacara doa selamat oleh Ustaz Amin..

Selama 4jam perjalanan dari rumah ke kelana jaya-tempat para jemaah berkumpul sebelum berangkat ke KLIA dan seterusnya ke tanah suci...


Selepas pendaftaran wan dan tok aku ini la pas masuk untuk berehat seketika di bilik..
Ini hanya akan dimiliki oleh para jemaah yang berada di kawasan yang jauh daripada KUALA LUMPUR..

Selepas selesai pendaftaran,masa untuk makan sementara menunggu masa check-in jemaah haji..

So...cute...

Sunggu syahdu....


Pembantu jemaah haji Noraini Haron_untuk wan n tok aku ja...




Hal-hal jemaah haji sedang dijalankan...dan warga -warga yang berkenaan sibuk berposing...












Akhirnya pasangan ini selamat berangkat ke tanah suci..Diharapkan sayang-sayang sekali mendoakan agar kepulangan dua merpati sejoli ini  akan selamat dan mendapat haji yang diterima oleh Allah...

**SEKIAN**


1 comments:

Fantasy Bundle said...

hai sis.jom singgah sini.ada blouse dan dress yang cantik dan murah serendah harga RM20 kat sini http://fantasybundle.blogspot.com